fredag 9. september 2011

Kakeutstyret har ankommet allerede

Mitt etterlengta nye kakeutstyr har ankommet hjemmet!!  Ikke så veldig mye denne gangen, men det hjelper da absolutt på!.  :-)


Det første og muligens det beste jeg fant i pakken var en hexagon kakeform 30cm.  Det vil altså si 6-kanta kakeform.  Gleder meg sinnsykt til å prøve denne neste helg.  :-)



Så har jeg kjøpt meg to stk nye sprøyte tipper. En vanlig rund nr 3, og en for å bl.annet lage kurvmønster med.  Tip nr 47.




Og så kom jeg over billige plungere, som jeg selvsagt bare MÅTTE ha.  hehehe....
3 stk forskjellige sørrelser med stjerne-plungere. Dårlige bilder, men dere skjønner vel poenget.



 

Må bare rose kaketoppen for en fantastisk kjapt ekspidert ordre!!!   Liker at ting skjer kjapt.
Det blir nok flere bestillinger derfra snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar